Spoštovani člani,
končno je tako daleč! S 15.2. 2021 smo ponovno odprli vse naše studie v Sloveniji. Za varno vadbo bomo morali spoštovati vse ukrepe vladnega odloka. Upamo, da bodo te omejitve kmalu za nami in vas zato naprošamo za razumevanje. Do nadaljnjega veljajo sledeči varnostni ukrepi:
odpiralni časi : od 6.00 do 21.45 ure vse dni v tednu,
omejeno je največje št oseb: največ 1 oseba na 20m2,
razdalja med vadečimi 2m.
Prav tako veljajo še naprej tudi ostali varnostni ukrepi za zagotavljanje varnega treninga:
V prostorih za trening vzdržuj minimalno razdaljo 2m in 1,5m na recepciji ter garderobah.
Pri vstopu in izstopu iz studia, v garderobah/WC-ju nosi masko. Med treningom nošenje maske ni potrebno.
Pri vstopu si razkuži roke.
Upoštevaj pravilno higieno kašlja in kihanja.
Pred in po uporabi razkuži naprave in pripomočke.
Redno umivaj roke z milom vsaj 30 sekund.
Izogibaj se rokovanju in objemanju.
V primeru vročine ali drugih bolezenskih simptomih ostani doma.
Vsi sodelavci so usposobljeni po trenutnih standardih in te bodo z veseljem obvestili o podrobnostih.
Vsekakor bomo vaš izgubljen trening nadomestili.
V povezavi s tem bi vam radi ponudili tri možnosti, da ustrezno nadomestite dosedanji izpad treninga. Na voljo so vam naslednje možnosti:
Možnost 1: Izpad treninga zaradi zaprtja studiev bo nadomeščen z nadomestnimi meseci vadbe. Vsak celoten mesec (= seštevek 30 dni), ko je bil studio zaprt, boš dobil/-a cel mesec nadomestnega obdobja ob izteku tvojega rednega članstva (po izteku rednih 6 oz. 12 mesecev). Za izpad treninga tako prejmeš več kot si izgubil/-a. Za aktivacijo ponujene rešitve je potrebno izpolniti obrazec na spodnji povezavi. Nadomestno obdobje se bo naložilo samodejno. Za koriščenje nadomestnega obdobja ni potrebno podati odpovedi članstva. Več informacij najdeš na naši spletni strani (FAQ).
Možnost 2: V primeru, da ti rešitev s koriščenjem nadomestnega obdobja ne ustreza, lahko daš članstvo za čas zaprtja v mirovanje. Med trajanjem mirovanja se vadnina ne zaračunava, konec članske pogodbe pa se zamakne. Za ureditev mirovanje lahko zaprosiš preko maila na servicecenter@fitinn.si ali s klicem na številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delovnik med 8:00 in 16:00 uro.
Možnost 3: Če ti zgoraj omenjeni možnosti ne ustrezata, ponujamo sledečo možnost: Za čas zaprtja studia si lahko oproščen/-a prispevkov. Konec pogodbe se v tem primeru ne bo zamaknil. V primeru, da smo ti v času zaprtja že poračunali mesečno vadnino, boš v najkrajšem možnem času prejel/-a denar nakazan nazaj na svoj račun. Za koriščenje takšne rešitve te naprošamo, da se nam oglasiš preko maila na servicecenter@fitinn.si ali preko klica na telefonsko številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delovnik med 8:00 in 16.00 uro.
Držimo skupaj. Poskrbi zase in za druge, upoštevaj zaščitne ukrepe in predvsem: bodi zdrav/-a!
Vaša FITINN ekipa
FAQ
Naši odpiralni časi so se zaradi vladnih ukrepov spremenili. Trenutno smo odprti vsak dan v tednu od 6:00 do 20:30 ure. V kolikor bo prišlo do sprememb pri odpiralnih časih, te bomo o tem pravočasno obvestili.
Grede na trenutne omejitve, predhodna rezervacija termina ni potrebna. Morda boš moral/-a v bolj frekventnih terminih, na trening malo počakati.
Med zaprtjem studiev se je tvoje članstvo nadaljevalo kot do sedaj. Prekinitev treninga si lahko urediš z eno izmed 3 možnosti. Nadomestno obdobje boš lahko koristil/-a ob izteku tvojega rednega članstva (po izteku rednih 6 oz. 12 mesecev). Svoje nadomestno obdobje lahko aktiviraš tukaj. Za koriščenje nadomestnega obdobja članstva ni potrebno odpovedati. Zraven te možnosti lahko svoje članstvo zamrzneš. Pri tej možnosti se konec pogodbe zamakne naprej, za obdobje mirovanja članstva. Če tudi ta možnost ni primerna, zate lahko izbereš možnost 3 in si za čas zaprtja studia oproščen/-a prispevkov. Tvoje članstvo se s tem ne bo podaljšalo. V primeru, da smo ti v času zaprtja že poračunali mesečno vadnino, boš v najkrajšem možnem času prejel/-a denar nakazan nazaj na svoj račun. Za koriščenje možnosti 2 ali možnosti 3 te naprošamo, da se obrneš na naš service center preko e-naslova servicecenter@fitinn.si ali pokličeš na telefonsko številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delavnik med 8:00 in 16.00 uro.
Na tej povezavi lahko aktiviraš nadomestne mesece.
Naj poudarimo, da zaradi začasnega zaprtja studiev nisi prikrajšan/-a. Prekinitev tvojega treninga zaradi vladnih ukrepov, bomo nadomestili z dodanim nadomestnim obdobjem ob predvidenem koncu tvojega rednega članstva. Za vsak mesec (= seštevek 30 dni), ko trening ni bil možen, smo zaokrožili na dodaten celi mesec. Tukaj lahko aktiviraš nadomestno obdobje. Tvoje članstvo pa se nadaljuje, kot do sedaj.
V primeru, da rešitev zate ni primerna, lahko izbereš eno izmed ostalih dveh možnosti:
- Svoje članstvo za čas zaprtja zamrzneš. Pri tej možnosti se konec pogodbe zamakne naprej, za obdobje mirovanja članstva.
- Za čas zaprtja studia si oproščen/-a prispevkov. Tvoje članstvo se s tem ne bo podaljšalo.
Če si bil/-a član/-ica pred 14. 3. 2020, lahko nadomestne mesece aktiviraš tukaj.
Ne. Aktivacija ponudbe zaradi zaprtja zajema celoten čas zaprtja studiev zaradi vladnih ukrepov. V kolikor si ponudbo že aktiviral/-a, je za januar 2021 ni potrebno aktivirati ponovno!
Vsekakor bomo tvoj izpad treninga nadomestili. V primeru, da imaš trenutno paket v mirovanju (redno mirovanje) bomo tudi ta čas primerno nadomestili.
Zavedamo se, da so trenutne razmere vse prej kot običajne. Vendar v tem primeru ni izredne pravice do predčasne odpovedi. Seveda pa lahko svoje članstvo kadarkoli odpoveš skladno s splošnimi pogoji poslovanja. Zaradi trenutnega izpada treninga smo ti pripravili 3 možne rešitve. Prosimo, da si prebereš informacije na začetku te strani.
V primeru dodatnih vprašanj, kontaktiraj izbran studio preko telefona (vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro) ali e-naslova:
LJUBLJANA BTC CITY: telefonska številka: +386 (0)18 109 503 / e-naslov: lj.btc@fitinn.si
LJUBLJANA ŠIŠKA: telefonska številka: +386 (0)59 343 020 / e-naslov: lj.siska@fitinn.si
MARIBOR MARIBOX: telefonska številka: +386 (0)59 343 230 / e-naslov: mb.maribox@fitinn.si
Zaradi velikega števila poizvedb lahko pride do zamika pri obdelavi. Prosimo, da vzameš to na znanje in hvala za razumevanje.
Nadomestili bomo izgubo tvojega treninga – naše 3 rešitve najdeš v informacijah na vrhu strani.
V primeru dodatnih vprašanj, nam lahko pišeš preko spletnega obrazca pod »Splošna vprašanja«. Povezava do spletnega obrazca: https://fitinn.si/kontakt/ .
Koriščenje nadomestnih mescev iz drugega zaprtja, je odvisno od datuma aktivacije nadomestnega obdobja in od trajanja tvojega paketa. Za točne informacije lahko zaprosiš preko spletnega obrazca pod „Splošna vprašanja“. Povezava do spletnega obrazca https://fitinn.si/kontakt/ .