- FITINN storitve lahko uporablja stranka na podlagi kupljene dnevne karte ali na podlagi enega izmed paketov članstva. Člansko izkaznico in usluge, izhajajoče iz članstva po članski pogodbi, lahko uporablja le oseba, ki je navedena na prvi strani te pogodbe in na katero se članstvo glasi. Članstvo ni prenosljivo.
- Paketi in storitve, ki jih ponuja FITINN:
Paket »STANDARD«
Omogoča neomejen trening v izbranem FITINN studiu in brezplačno enkrat dnevno tuširanje (5 minut)*.
Paket »PREMIUM«
Omogoča naslednje storitve: neomejen trening v vseh FITINN studiih v Sloveniji (opcija »Koristi vse«), brezplačno enkratno dnevno tuširanje (5 minut)*, koriščenje Fitbar-a, možnost mirovanja članstva (3 mesece**) in opcijo prijatelji***.
* Dnevno neporabljene minute tuširanja se ne prenašajo v naslednje obdobje koriščenja.
** Mirovanje članstva je možno za največ 3 koledarske mesece v 12 mesečnem obdobju. V primeru podaljšanja članstva se neizkoriščeni meseci mirovanja ne prenesejo v naslednje obdobje trajanja članstva.
*** Ob sobotah in nedeljah lahko s seboj na trening člani pripeljejo eno osebo. Oseba se mora ob vsakem obisku registrirati na recepciji studia s podpisom ustreznega obrazca in mora biti v spremstvu obstoječega člana.
- Vadnina zapade v plačilo vsakega prvega v mesecu. Plačila za FITINN so mogoča preko direktnega bremenitve (SEPA direktne obremenitve), plačilne kartice ali bančnega nakazila. Člani lahko prav tako na svoj profil naložijo dobroimetje in v studiu opravijo brezgotovinska plačila (prodajni avtomat, tuš,…) s člansko izkaznico (ali zapestnico). Vsi stroški vključujejo DDV.
- Ko se kot način plačila uporablja direktna bremenitev, mora član zagotoviti zadostno stanje na navedenem računu. Če pride do neuspele obremenitve zaradi pomanjkanja sredstev na računu člana, bodo bančne stroške, ki jih banka zaračuna FITINN-u, članu obračunane v nadaljevanju.
- Član ima pravico zahtevati od FITINN-a vračilo dobroimetja na njegovem profilu pisno ali po elektronski pošti do enega leta po prenehanju pogodbe. Če član ne zahteva vračila, stanje na računu poteče po enem letu od prenehanja pogodbe. FITINN se obvezuje, ob prenehanju pogodbe izrecno opozoriti člana na morebiten znesek, ki bo izginil zaradi pomanjkanja zahtevka s strani stranke v roku enega leta po prenehanju pogodbe. Če FITINN ne sporoči tega opozorila ob prenehanju pogodbe ali če to stori nepravočasno, izguba sredstev nastopi šele po enem letu po prejemu opozorila.
- Spremembe osebnih podatkov o članu in o bančnem računu člana oziroma plačnika direktne obremenitve SEPA je treba nemudoma sporočiti FITINN-u v pisni obliki (spremenjeni podatki o plačilu bodo uporabljeni zgolj, če so bili posredovani vsaj 5 delovnih dni pred datumom direktne bremenitve).
- Članstvo stranki omogoča uporabo garderobnih omaric samo med časom, ko se nahaja v prostorih FITINN-a. Pravica do uporabe preneha ob zapustitvi posameznega studia. Stranka mora pred odhodom iz studia izprazniti garderobno omarico in jo pustiti odklenjeno. Podjetje je po zaključku delovnega časa pooblaščeno, da odpre in izprazni vse še zaprte garderobne omare. FITINN bo predmete hranil za primerno časovno obdobje glede na njihovo vrednost. FITINN prevzema odgovornost za izgubo predmetov, ki ostanejo v omari, le v primeru hude malomarnosti. Dragocene predmete je treba hraniti v pripravljenih sefih.
- Za mladoletne osebe (pred dopolnjenim 18 letom starosti) je članstvo možno skleniti le ob prisotnosti starša oz. skrbnika. Člansko pogodbo v imenu mladoletnika sklene starš oz. skrbnik. Osebe mlajše od 14 let ne morejo postati člani. Mladoletne osebe prav tako ne morejo sklepati članske pogodbe preko spletne prijave.
- Član izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji in hišnim redom za fitnes in ga kot takega sprejema. Pri posebej hudih kršitvah splošnih pogojev in hišnega reda, na primer napadih, grožnjah, žalitvah, spolnem nadlegovanju, tatvini itd., lahko FITINN prepreči članu dostop do svojih prostorov že ob prvi kršitvi za čas celotnega trajanja članske pogodbe. Take kršitve pogodbe štejejo za hujše kršitve in v takem primeru lahko FITINN takoj odpove pogodbo članu brez odpovednega roka. V kolikor član plača vadnino vnaprej za 12 mesecev, v primeru odpovedi članske pogodbe po tej točki ni upravičen do vračila že vplačanih zneskov vadnine.
- Za aktivacijo članske izkaznice je potrebno poravnati strošek aktivacije paketa skladen z veljavnim cenikom. V primeru izgube, poškodovanja ali uničenja izkaznice je potrebno v skladu z veljavnim cenikom poravnati strošek izdelave nadomestne izkaznice ali zapestnice. Član mora izgubo članske izkaznice nemudoma sporočiti Service centru FITINN oz. studiu FITINN.
- V primeru neplačevanj obveznosti po članski pogodbi si FITINN pridržuje pravico poslati članu opomin. Neplačevanje vadnin ali drugih obveznosti po članski pogodbi se šteje kot hujša kršitev članske pogodbe. V primeru zamude plačila obveznosti po članski pogodbi je član dolžan plačati zakonske zamudne obresti od zapadlosti posameznega dolgovanega zneska dalje do plačila. Član je dolžan povrniti FITINN-u vse bančne stroške, ki bi dejansko nastali v primeru, ko direktna obremenitev transakcijskega računa člana zaradi pomanjkanja sredstev na njem ne bo mogoča. Član izrecno soglaša, da mu Hitro Fit d.o.o. pošilja na njegov elektronski naslov, na naslov bivanja oziroma preko SMS-a na telefonsko številko vsa pisanja, kot so obvestila in opomini. V primeru spremembe navedenih podatkov mora član te spremembe takoj sporočiti Hitro Fit d.o.o.
- Če član s plačilom dogovorjenih vadnin ali drugih obveznosti po članski pogodbi zamudi za najmanj 6 tednov in če je bil članu poslan opomin s postavljenim dodatnim rokom dveh tednov za plačilo, član pa kljub temu svojih obveznosti ne poravna, se šteje, da je član v zamudi s plačilom, zaradi česar lahko FITINN odstopi od članske pogodbe in pri čemer takoj zapadejo v plačilo vsi še preostali zneski obveznosti po članski pogodbi (odškodnina) do prvega naslednjega možnega datuma izteka pogodbe o članstvu, to je do izteka obdobja 12 mesecev, za katerega je bila pogodba sklenjena. V vsakem primeru pa je FITINN zaradi neplačil vadnin ali drugih obveznosti po članski pogodbi upravičen prepovedati članu uporabo storitev po članski pogodbi do plačila celotnih neplačanih obveznosti.
- V prostorih je možen videonadzor, glede katerega so stranke obveščene z napisi v posamezni poslovalnici.
- FITINN si pridržuje pravico do spremembe ali dopolnitve določil Splošnih pogojev poslovanja. Sprememba ali dopolnitev splošnih pogojev poslovanja je veljavna z dnem objave novega popolnega izvoda Splošnih pogojev v prostorih FITINN. V primeru bistvenih sprememb splošnih pogojev poslovanja (kot je višja cena storitve), član lahko odstopi od te pogodbe s prvim dnem naslednjega meseca po uveljavitvi sprememb splošnih pogojev.
DODATNI POGOJI ZA ČLANSTVA, SKLENJENA PREKO SPLETA
- V primeru, ko se članska pogodba sklene preko spletne prijave je pogodba veljavno sklenjena ob pritisku na potrditveno povezavo »Potrjujem prijavo«.
- Člansko pogodbo in Splošne pogoje poslovanja član prejme na elektronski naslov, ki ga je posredoval FITINN-u ob sklenitvi članstva.
- Član se zavezuje, da je podal veljaven elektronski naslov, ki ga FITINN lahko uporabi za komunikacijo s članom. Član izrecno soglaša, da mu HITRO FIT d.o.o. vsa pisanja, kot so obvestila in opomini pošlje na elektronski naslov, naslov bivanja oziroma preko SMS-a na telefonsko številko, ki jo je podal ob spletni prijavi.
PRAVICA DO ODSTOPA OD ČLANSKE POGODBE SKLENJENE PREKO SPLETA IN POGODBE SKLENJENE IZVEN POSLOVNIH PROSTOROV FITINN
- Član ima pravico, da v 14 dneh od datuma sklenitve članstva preko spleta ali izven poslovnih prostorov, kadarkoli brez razloga odstopi od članske pogodbe. Odstopni rok začne teči z dnem sklenitve članstva.
- V primeru odstopa od pogodbe po prejšnjem členu je član z nedvoumno izjavo o odstopu dolžan obvestiti FITINN pisno s priporočenim pismom, izpolnitvijo obrazca za prekinitev članstva na recepciji studia ali poslanim obvestilom na elektronskinaslov servicecenter@fitinn.si
- Šteje se, da je član podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od članske pogodbe.
- V primeru odstopa od članske pogodbe bo FITINN članu najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnil vsa prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil član, razen če se član izrecno strinja z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
REŠEVANJE SPOROV
- FITINN in član se dogovorita, da bosta poskušala vse spore iz te članske pogodbe reševati sporazumno. V kolikor sporazumna rešitev spora ne bo mogoča, je za vse spore iz te pogodbe in pogodbenega odnosa pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.