Spoštovani člani FITINN družine,
zaradi uradnih zahtev v povezavi z razvojem COVID-19 smo primorani od 1.4.2021 začasno prekiniti delovanje vseh treh FITINN studiev v Sloveniji. Predvideno se ponovno odpiramo 12.4.2021. Obveščali vas bomo o aktualnih informacijah in predpisih. Skupaj premagajmo trenutno krizo in iz nje pridimo še močnejši!
Seveda bomo nadomestili nastalo izgubo treninga.
V primeru, da ste že aktivirali katero izmed rešitev, vam ni potrebno ponovno aktivirati rešitev: reaktivirali bomo že izbrano možnost.
V primeru, da še nisi aktiviral/-a rešitve zaradi izpada treninga v obdobju zaprtja studiev, lahko ponudbo aktiviraš eno izmed sledečih možnosti:
Možnost 1: Izpad treninga zaradi zaprtja studiev bo nadomeščen z nadomestnimi meseci vadbe. Vsak celoten mesec (= seštevek 30 dni), ko je bil studio zaprt, boš dobil/-a cel mesec nadomestnega obdobja ob izteku tvojega rednega članstva (po izteku rednih 6 oz. 12 mesecev). Za izpad treninga tako prejmeš več kot si izgubil/-a. Za aktivacijo ponujene rešitve je potrebno izpolniti obrazec na spodnji povezavi. Nadomestno obdobje se bo naložilo samodejno. Za koriščenje nadomestnega obdobja ni potrebno podati odpovedi članstva. Več informacij najdeš na naši spletni strani (FAQ).
Možnost 2: V primeru, da ti rešitev s koriščenjem nadomestnega obdobja ne ustreza, lahko daš članstvo za čas zaprtja v mirovanje. Med trajanjem mirovanja se vadnina ne zaračunava, konec članske pogodbe pa se zamakne. Za ureditev mirovanje lahko zaprosiš preko maila na servicecenter@fitinn.si ali s klicem na številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delovnik med 8:00 in 16:00 uro.
Možnost 3: Če ti zgoraj omenjeni možnosti ne ustrezata, ponujamo sledečo možnost: Za čas zaprtja studia si lahko oproščen/-a prispevkov. Konec pogodbe se v tem primeru ne bo zamaknil. V primeru, da smo ti v času zaprtja že poračunali mesečno vadnino, boš v najkrajšem možnem času prejel/-a denar nakazan nazaj na svoj račun. Za koriščenje takšne rešitve te naprošamo, da se nam oglasiš preko maila na servicecenter@fitinn.si ali preko klica na telefonsko številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delovnik med 8:00 in 16.00 uro.
Celotna FITINN ekipa ti želi vse dobro in se že veseli ponovnega snidenja. Ostani zdrav/-a.
FAQ
Med zaprtjem studiev se je tvoje članstvo nadaljevalo kot do sedaj. Prekinitev treninga si lahko urediš z eno izmed 3 možnosti. Nadomestno obdobje boš lahko koristil/-a ob izteku tvojega rednega članstva (po izteku rednih 6 oz. 12 mesecev). Svoje nadomestno obdobje lahko aktiviraš tukaj. Za koriščenje nadomestnega obdobja članstva ni potrebno odpovedati. Zraven te možnosti lahko svoje članstvo zamrzneš. Pri tej možnosti se konec pogodbe zamakne naprej, za obdobje mirovanja članstva. Če tudi ta možnost ni primerna, zate lahko izbereš možnost 3 in si za čas zaprtja studia oproščen/-a prispevkov. Tvoje članstvo se s tem ne bo podaljšalo. V primeru, da smo ti v času zaprtja že poračunali mesečno vadnino, boš v najkrajšem možnem času prejel/-a denar nakazan nazaj na svoj račun. Za koriščenje možnosti 2 ali možnosti 3 te naprošamo, da se obrneš na naš service center preko e-naslova servicecenter@fitinn.si ali pokličeš na telefonsko številko +386 (0) 5 9 343 231 vsak delavnik med 8:00 in 16.00 uro.
Našo ponudbo lahko aktiviraš tukaj.
Nadomestni meseci se bodo naložili po prvem možnem izteku tvojega članstva (po pretečenih 12 mesecih ali po pretečenih 6 mesecih podaljšanja članstva). Odpoved članstva ni potrebna. Primer: Če se je tvoje članstvo pričelo 1.9.2020, je 31.8.2021 prvi redni možni datum izteka članstva (po 12 mesecih). Tako bi se s septembrom 2021 aktiviralo obdobje pripadajočih nadomestnih mesecev.
Vzemi v obzir, da je čas aktivacije nadomestnih v povezavi s samodejnim podaljševanjem tvojega članstva. V primeru, da nadomestne mesece aktiviraš v času podaljšanja članstva, se bodo ti meseci naložili po izteku novega podaljšanja članstva (po novih 6 mesecih). V primeru vprašanj o tvojem članstvo lahko dobiš več informacij na recepciji studia ali preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani.
Ne. V primeru, da si že za čas 2. zaprtja aktiviral rešitev, ponovna aktivacija ni potrebna.
Reaktivirali ti bomo že izbrano rešitev.
V skladu z uradnimi zahtevami zapiramo za 11 dni. V času od 1.4. do 11.4.2021 bodo tako vsi naši studii zaprti.
O vseh spremembah te bomo pravočasno obvestili. Ostani zdrav/-a in se vidimo kmalu!
Nadomestni meseci bodo samodejno naloženi ob izteku rednega obdobja članstva (po izteku 6 ali 12 mesecev).
Ni potrebno skrbeti, celotno obdobje zaprtja studia ti bo v celoti povrnjeno v obliki nadomestnih mesecev vadbe.
Če si bil/-a član/-ica pred 14. 3. 2020, lahko brezplačne mesece aktiviraš tukaj.
Zavedamo se, da so trenutne razmere vse prej kot običajne. Vendar v tem primeru ni izredne pravice do predčasne odpovedi. Seveda pa lahko svoje članstvo kadarkoli odpoveš skladno s splošnimi pogoji poslovanja. Zaradi trenutnega izpada treninga smo ti pripravili 3 možne rešitve. Prosimo, da si prebereš informacije na začetku te strani.
V primeru dodatnih vprašanj, kontaktiraj izbran studio preko telefona (vsak delavnik med 8:00 in 16:00 uro) ali e-naslova:
LJUBLJANA BTC CITY: telefonska številka: +386 (0)18 109 503 / e-naslov: lj.btc@fitinn.si
LJUBLJANA ŠIŠKA: telefonska številka: +386 (0)59 343 020 / e-naslov: lj.siska@fitinn.si
MARIBOR MARIBOX: telefonska številka: +386 (0)59 343 230 / e-naslov: mb.maribox@fitinn.si
Zaradi velikega števila poizvedb lahko pride do zamika pri obdelavi. Prosimo, da vzameš to na znanje in hvala za razumevanje.
Nadomestili bomo izgubo tvojega treninga – naše 3 rešitve najdeš v informacijah na vrhu strani.
V primeru dodatnih vprašanj, nam lahko pišeš preko spletnega obrazca pod »Splošna vprašanja«. Povezava do spletnega obrazca: https://fitinn.si/kontakt/ .
Koriščenje nadomestnih mescev iz drugega zaprtja, je odvisno od datuma aktivacije nadomestnega obdobja in od trajanja tvojega paketa. Za točne informacije lahko zaprosiš preko spletnega obrazca pod „Splošna vprašanja“. Povezava do spletnega obrazca https://fitinn.si/kontakt/ .